Heeft u een vraag?
Onze Klantenservice heeft antwoorden op veelgestelde vragen overzichtelijk voor u samengesteld op deze klantenservice pagina.
Wanneer word ik op de hoogte gesteld van de status van mijn klacht?
Wij streven ernaar om binnen 48 uur de klant in behandeling te nemen en te hebben beantwoord.
Zit er op mijn gekochte artikelen garantie?
Wij geven op al onze producten standaard een garantie termijn van 12 maanden. Voor een uitgebreide uitleg over de garantie voorwaarden verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina. Klik hier!
Wat moet ik doen met een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat u ergens niet helemaal tevreden over bent. We raden u dan aan om de klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dubbelmandesign.nl. Graag de email voorzien van uw ticket- of ordernummer inclusief duidelijke omschrijving met eventueel foto’s om uw klacht snel in behandeling te kunnen nemen.
Ben ik verplicht om de artikelen te controleren bij afnamen?
De klant is ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het controleren van de meubels op kwaliteit, mogelijke gebreken en beschadigingen. Blijkt na afname dat er iets niet naar wens is dan dient u het product zelf om te ruilen.
Zijn de prijzen inclusief bezorgkosten?
De prijzen zijn exclusief bezorgkosten, bestelling boven de 500 euro worden gratis thuis geleverd. Met uitzondering van diverse producten zoals showroom producten, producten met glas ect.